سوال هفته

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

سلوووووم هر هفته یه سوال داریم اینم سوال این هفته!

 

اگه یه روز قرار باشه توی یکی از داستان ها مورد علاقت باشی کدوم داستانو انتخاب میکنی؟چه

شخصیتی توصیف کن خودتو!



نظرات شما عزیزان:

Anlli diza
ساعت10:19---12 دی 1392
en pelicula twilighte el personakhe:novia de jacob

تو translate ئهتونی اینا رو ترجمه کنی

راستی بهم سر بزن
پاسخ:سلام مرسی بهم سر زدی من تو google translate ترجمه کردم ولی معنیشو درست متوجه نشدم من دوست دارم این سایت دختر تر
پسر عموی است bellla از twailaight plicula نیست؟ معنیش اینه؟اگه نیست برام توضیع بده ممنون


كتايون
ساعت8:31---12 دی 1392
مهم نيس چه فيلمي فقط دوست دارم گرگينه باشم
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟خوش حال شدم سر زدي


يك دوست
ساعت8:28---12 دی 1392
سلام ببخشيد خيلي وقت بود به وبت سر نزده بودم من دوست دارم تو نغمه اي از يخ و آتش باشم نقش يه شكارچي ماهرو بازي كنم
پاسخ:خواهش ميكنم خوش حال شدم سر زدي ممنون از نظرت


آيدا
ساعت8:24---12 دی 1392
سلووووم!من دوست داشتم تو فيلم گرگ و ميش نقش يه خواهر ديگه ي ادوارد باشم
پاسخ:مرسي از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سوال, سوال هفته,
نوشته شده درسه شنبه 10 دی 1392ساعت 20:48توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna